fredag 10 december 2010

Vad är väl en bal på slottet...

.
Fredag och i kväll får vi vår julgåva från jobbet och jag kan inte vara med. Gåvan består i en julmiddag och för dem som inte kan närvara... blir det ingen present detta år. *suckar* Känns lite snopet, men vad är väl en bal på slottet...
.
Nästa år kanske det blir ett paket fyllt med choklad, DET skulle vara trevligt OCH gott. *Skriver till tomten i förberedande syfte*
.

.

.
Idag tog jag Snyggingen på en promenad i isande kallt vinterväder med strålande sol. Vi var ute och traskade i 1½ timme även om det värkte i kroppen och knoppen.
.
.
.
.
Äsch...orkar inte sitta här... går och bäddar ner mig igen.
.
Må gott... DET gör INTE jag.
.

7 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Är du krasslig? Hoppas att du kryar på dig snart!!!
    Vilka fina bilder du bjuder på!!!

    Ha det gott och var rädd om dig!!!
    KRAM♥

    SvaraRadera
  2. Hallå i stugan :)

    Så fina bilder du bjuder på!

    Vad trist att du inte kunde vara med på julmiddagen!
    Du borde få choklad tycker jag!!

    Ha en fin kväll!
    Kramar till dig i vinterkylan!

    SvaraRadera
  3. Hejsan tjejer...

    Äsch...sjuk och sjuk, migrän var vad jag hade och den satt i från torsdag till lördag och då är man inte så jättesugen på personalfest.
    Nu är jag med i matchen igen och är som ny.

    Må gott

    *KRAMAR om´dem*

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!
    Hoppas att du mår bättre nu, migrän är inte kul!!!
    Hoppas även att du fått en fin start på den nya veckan och att den fortsätter på ett trivsamt och behagligt sätt!!! ...Åh du, var rädd om dig!!!

    K♥R♥A♥M

    SvaraRadera
  5. Hejsan Maria...

    Jorå, jag mår allt bättre och har suttit och pluggat efter det att jag kom hem från jobbet. Det är en RÖRIG uppgift denna gång och det gäller att "bena" ut allt.

    Må gott även Du.

    *KRAMAR om*

    SvaraRadera
  6. Usch då, inte roligt ha migrän men skönt att du är bättre nu.

    Verkar som ni har massor av snö, det har vi och -13 grader just nu. Sista dagen för mig att jobba ikväll..sen blir det ledigt i 3 veckor!!

    Vi kanske kan komma och hälsa på någon dag efter nyår?

    Ha det bäst gums!

    SvaraRadera
  7. Hejsan Carina...

    Näe... migrän är djävulens påfund, för det kommer inte något gott ut av det. *rynkar på näsan*

    Här är det MASSOR av snö och mer kommer det ner just nu. Dock inte så kallt som Ni verkar ha... å det är jag glad för.

    Ni är hjärtligt välkomna... *Börjar städa arbetsrummet*

    Må gott och ha en skön ledighet.

    *KRAMAR om`na*

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...