söndag 4 oktober 2015

Hur mycket är för mycket...

 
 
 
Försöker hitta tillbaka till det där med att inte vara i Paradiset på helgerna. Känns konstigt... och jag känner mig aningen borta i veckodagarna och alla måste och inte måsten.
 

 
 



Jag äter Polly och gör det med både gott och dåligt samvete. Hur mycket Polly är ok att äta?
Frågar jag min tandläkare, så är det... INGA.
Frågar jag T, så anser han att de mörka är hans medan de ljusa är mina... och det bör räcka... Det håller jag klart med om... men jag har inga problem med att gå över på hans mörka Pollysar när mina ljusa är slut... och då anser han att jag ätit för mycket.
Så... nu har jag helt klart ätit för mycket.
 
 




Dags att ta tag i en middag...

Må gott


1 kommentar:

  1. Trösta dig med Polly när du inte kan åka till Paradiset!
    Kramar Eva

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...