fredag 23 december 2016

Doftgran i bilen




Vi försöker få ordning på julen... och det går ganska bra efter omständigheterna. Visst rinner tårarna ibland och konstigt vore väl annars... men vi försöker tänka framåt och i morgon har vi ett födelsedagskalas och en julafton att fixa till... Det tycker jag är kul.

Idag tog T det där med doftgran i bilen till en högre nivå.
Jag var och klippte mig hos Malin och när han kom för att plocka upp mig, doftade det gran i hela bilen... och han hade lyckas trycka in två meter gran bredvid Bills bur.

Nu står granen i hallen fortfarande i nät och Savannah har "ställt" den med flera djupa skall... Detta gör hon varje gång hon går förbi det intagna trädet som enligt henne är livsfarligt.







Pratade nyss med min mamma och berättade att "på något konstigt vis känner jag mig inte stressad, undrar om jag glömt något". För så är det... Jag lallar runt och tycker jag är i fas... DET är en himla konstig och nästan lite olustig känsla... för så brukar det inte vara runt jul... Undrar om jag glömt något oerhört viktigt... För så kan det vara...

Knäcken och sillen är i alla fall klar... och skinkan ska snart ställas in i ungen... Så ... det blir nog jul i år igen.





Vill passa på att tacka alla Ni fantastiska som sänt julkort.
Jag vill även tacka alla som sänt sms.
Ni värmer alla våra hjärtan.


Må gott






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...