torsdag 18 maj 2017

"Finaste hjärtat idag"




Idag har vår älskade bruna flicka fått sitt hjärta kollat med ultraljud och hon stod i nästan 30 minuter på bordet och lät Lennart pyssla med henne.
"Det finaste hjärtat idag" sa Lennart och log. "Ett fantastiskt fint hjärta på en mycket trevlig dam" fortsatte han och Savannah buffade vänligt på hans vänstra arm.
Så... när hon... Savannah går in i nästa löp är det dags att träffa gentleman, det kommer hennes uppfödare se till. En snygg herre... frisk och med många pokaler. Jorå... i sommar kommer hon förhoppningsvis gå fyrkantig i Paradiset och frusta i grossess... Precis som hennes väna moder Bönan (Tanya) gjorde för fyra år sedan.





Idag har vi även haft varmt... Det var uppe i 27,3 grader i skuggan... och jag misstycker inte. Jag gillar värma... Det är min grej.
Hann väl kanske inte riktigt med i morse... och klädde mig aningen för varmt. MEN... det klagar jag heller inte på. Jag har inte frusit idag.


 
 

Nu ska jag ägna mig lite åt viktigheter... typ... sonen.

Må gott




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...