måndag 1 maj 2017

Flickorna i båten



Vilken fantastisk dag... OM jag bortser från en redig förkylning och pollenallergi...och idag gör jag det... bortser och fortsätter glädjas över dagen.

Vi packade in flickorna i bilen och styrde mot Paradiset... Inte en krusning på vattnet och inte många moln på himlen. 





Det där med att åka båt har gått som en dans med flickorna. Det finns liksom inte så mycket att göra än att lyda... Det finns inte utrymme för bus och det är precis som om de förstår allvaret... Hm... det där allvaret ska jag banne mig föra över till Julia och koppelpromenader. Hon har inte fattat vitsen med att hålla kopplet slakt och inte fara runt som ett yrväder i sin ände. Har lite att jobba på där... men... när fröken "snygg som attan i höglöp" har hormonerna i rätt "bokhylla" ska vi träna på det där med odragiga koppelpromenader.


 
 
  
 



Nu är Paradiset räfsat och vädrat, kylskåpet är igång och ska fyllas med godsaker. Vi är hemkomna och flickorna ligger mätta och rena i sina bäddar. T är och tvättar en bil och jag ska ta och fixa lite inför morgondagen.

Må gott





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...