söndag 3 december 2017

För att finna julkänsla




Första advent och jag gick i morse och muttrade över att "den där julkänslan kommer inte"... Ni vet... när det är svårt att finna glädje över att tända ljus och spela julmusik så det är svårt att låta bli att fuldansa... 
Vi åt frukost och jag kroknade mer och mer...



 
 



T tyckte uppenbarligen att jag behövde muntras upp och det fick bli Åsby för att finna julkänslan och jag lovar... DÄR hittade jag den... julkänslan alltså. Jag gick och pillade på julsakerna... drog in doften av pepparkakor och njöt av julmusiken. Så mycket jul på den ytan var fantastiskt att få ta del av... Kan lugnt säga att nu är jag med på julbanan igen.


 
 


Nu ligger flickorna i sina bäddar och sover... och jag ska fixa lite att äta. Har liksom inte hunnit med det än idag. Fattar inte hur jag kunnat missa det...




Må gott...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...