lördag 3 februari 2018

Behövde en stake



Så är det... En ny ljusstake behövdes och jag hittade ingen som jag ansåg passade... Så... jag ritade en och T fixade. Schinjörn måste ju ha kreativa uppgifter även här hemma.
Nu står den där... den nya ljusstaken på tv-bänken och jag är jättenöjd. Den är ca 75 cm hög och tung som attan. 

Idag har schinjörn varit väldigt kreativ... han har lyckats komma åt en knapp på sin mobil så han hör inte de som pratar... men vi andra hör honom... Äm... kanske är planerat... Jag har i alla fall bombarderat honom med sms nu när han är till butiken för att komplettera matinköpet.


 
 
 
 
 


T har varit ute med flickorna och Jackson och Lucifer och deras människor för lite träning... Själv håller jag på att fixa för kvällens gäster... Därav komplettering av matinköp.





Nu har jag en efterrätt att ta tag i.

Må gott




2 kommentarer:

  1. Stilfull och vacker ljusstake han knåpade ihop! i är ett bra team du och din T.
    Kramar Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och innerligt tack :-)

      Må gott

      *Kramar om*

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...