lördag 15 december 2018

Julklapparna fixade... nästan




Nästan alla julklappar inhandlade... På måndag fixar vi de sista. Var sådan attans lång kö idag i just den butiken vi skulle införskaffa klapp så vi valde att avstå från att köa. Livet är för kort för att köa i onödan.
På något vis tog vi en lugn lördag även om julstressen ligger som en dimma över stan. Mitt i julhandeln mötte vi sonen... innerligt älskad och innerligt fin... Nu är det inte längre pinsamt att krama den "väna modern" mitt i gångstråket.



 



Jag har de senaste timmarna slagit in paket... Rött papper och vita blanka tjocka snören... Snyggt och inte alls pråligt. Det kan hända att något paket är till mig från mig... Lätt hänt när det är något jag väldigt himla gärna vill ha... typ en fönsterlampa eller så. Lite dyr mumlade T... det hörde inte jag.





Lite glögg och julmusik på det...


Må gott




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...