söndag 2 december 2018

Mer hyllor till skogarderoben.




Vi har inte så mycket julsaker, men ändå saknar jag ytor att ställa det vi har på. De elektriska adventsljusstakar vi har, har vi haft i några år... några av dem många år... och jag är fortfarande nöjd med dem... Ljusflöjtarna (som inte syns på bilden) är jag så nöjd över att jag vill ha fler... hittar inga liknande så då får det vara.
I år... ställde jag upp härligheten dagen innan 1:a advent... Behövde det... behövde få spraka igång julen och jag gick "all in" med julmusik och glögg. 





Så tog vi tag i "min skogarderob". Det saknades hyllor i den och för att jag ska kunna få in mer skor, behövdes självklart mer hyllor. 
T muttrade något om att "det är mycket skor, undrar om hon (jag alltså) använder alla"... DET fick han faen för. Jag fräste ganska bra och jag tror inte han kommer kommentera mängden skor igen. Alla fall inte så undertecknad hör.
Fast han är tålmodig... han "den där T". Ska villigt erkänna att han fick ett hörn i garderoben för sina skor och han verkade nöjd... Nu kan även han införskaffa fler skor. 



 
 


Nu dags att fixa middag...

Må gott




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...