måndag 10 december 2018

Om tomten har överseende...




Jag försöker tänka snälla tankar... men ibland brister det och det är inte mer än mänskligt. Det gäller dock att inte säga dem högt... men ibland brister det och det är inte mer än mänskligt.
Ibland möter jag människor som gör mig illa... Det gäller då att försöka hitta något fint hos den människan... Det kan vara svårt och jag försöker verkligen... att tänka fint och hålla tyst... Ibland brister det och det är inte mer än mänskligt.

Undrar om tomten kan ha överseende med att det ibland brister.
Om tomten kan ha överseende med det... så önskar jag mig fred på jorden...och att ingen människa ska behöva ha ont eller gå hungrig.





 
 


Jag vet att änglar finns... vi vet bara inte vem som döljer sina vingar...


Må gott





1 kommentar:

  1. Bonjour,

    Une jolie publication... accompagnée de belles photos.

    A l'aube de Noël, je vous souhaite de belles fêtes.

    Gros bisous 🌸

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...