lördag 11 juli 2020

Vi är aningen låga idag




Det är sol mellan skurarna och flickorna lägger sig på solstrimman så fort den träder fram i rummet.
Jag är dock inte nöjd... vad är det för fel med strålande sol, vindstilla och 25 grader varmt. Nu växlar vädret och migränen bankar i huvudet. Jag kan ju inte lägga mig ner och självdö för att det är hög- och lågtrycksväxlingar men nära på. 
Vi är alla aningen låga idag. Både T och jag har migrän och flickorna ligger mest och sover. Har inte hittat den rätta "peppen" för en lördag i juli. Men vänta bara... snart är jag tillbaka... ilsknare än någonsin och utan migrän.





Nu kör vi melodikrysset.

I´ll be back.





1 kommentar:

  1. ja idag har man fått vara ute mellan skurarna så är det ju, så gött de ligger där

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...