måndag 28 december 2020

Har suttit bäst i Kurvan




Ryggen är bättre... mycket bättre och när det var som värst i lördags fick jag stå och äta. I natt är första natten sedan julaftonen utan värktabletter och det är jag så himla glad över.
Det bästa stället att sitta (förutom att gå och stå) har varit i Kurvan, stolen som jag fick ta över efter mina föräldrar och som är en föregångare till stolen Lamino. 
I Kurvan har jag kunnat sitta bra och ryggen fått vila, i alla fall en liten stund innan knivarna skar in. 






Jag har tröstat mig med att djupdyka i alla chokladskålarna och efterdyningarna har landat mjukt på min kropp... Det får jag ta tag i när ryggen är så bra att jag kan börja ro i roddmaskinen igen. Nu är det inte riktigt läge för det.

 


Nu lunch... sista julskinkan och lite sallad.

Må gott






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...