fredag 10 december 2021

Konferens med utkik över Behrn Arena




Det är inte ofta jag skriver om mitt jobb här på bloggen, men idag gör jag det. Idag har jag suttit på 4e våningen på konferens. 4e våningen är en restaurang med konferensmöjligheter med utsikt å ena sidan över halva Örebro och åt andra sidan Behrn Arena. Måste tacka alla i mitt arbetslag som var med. Det var länge sedan jag skrattade så mycket på jobbet även om vi hade djupa samtal om viktigheter och vi hann med massor. En himla bra kombo som avslutades med en mycket god lunch.



Så har jag i veckan haft djupa samtal och skratt med mitt barnbarn N. Jag vet ingen som går så snabbt från tungt sovande till hysteriskt hungrig och då är det bara att fixa flaskan. Kan vara så att hon är aningen lik mig där.



 

Så pluggar jag... Det är massor att läsa och skriva. Har en uppgift som ska vara klar till i morgon. Den ligger och "gosar till sig" i datorn just nu. Klickar nog in den i morgon förmiddag. Så får det bli.



Nu dags att duka matsalsbordet... har teamsmiddag med goda vänner om en timme.


Må gott

I´ll be back.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...