måndag 31 juli 2023

Vedhuggardag i Huset på höjden


Idag skulle det vara regn heeeeeeeela dagen... Det blev inte så och jag är tacksam för det. Detta då vi kl. 10.00 startade "vedhuggardag i Huset på höjden". F;s föräldrar och T och jag stod där mangrant med handskar och välgrundade med en go´fika. Jag hamnade vid en av de två vedklyvarna och där stod jag i stort sett hela dagen. Misstänker att jag kommer ha en redig träningsvärk i morgon, men det är det värt.



N, var med och förgyllde vår dag. Bära vedpinne, kolla sniglar och nyckelpigor, hoppa i vattenpölar och sova middag var hennes jobb för dagen.



Nu har vi kommit hem och en dusch står på agendan. Himlars vad varmt och fint väder det blev idag och jag misstycker inte.
 

Må gott

I´ll be back.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...