fredag 7 augusti 2009

Ett dygn i Paradiset

.
Har varit i Paradiset ett dygn och kom hem för någon timme sedan. Önskar det gick att frysa tiden en stund för att njuta längre.
Sjön har legat som en spegel och värmen har varit HÄRLIG. Vattnet är varmt och i morse startade jag med att ta ett dopp från bryggan, innan frukost, DET är lyx.
.

.

.

..

.

.
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
På måndag börjar vardagen igen... Ska passa på att njuta av ledigheten så mycket jag kan innan dess. Som sagt... jag önskar jag kunde frysa tiden... bara lite...
.
Må som GODIS... JÄTTEGOTT
.

2 kommentarer:

  1. Åh vilka underbara bilder Britt!! Helt fantastiskt ser det ut.

    Var förresten in på Blocket och letade efter Leksandstolar inspirerad av dig... men det fanns såklart inga som passade i pris och plats :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Hejsan Jenny...

    Tack och åter tack... *LER* Kom nyss hem från Paradiset och det var lika vackert som på bilderna nu när vi åkte.

    Vad kul att även Du gillar Leksandsstolen, lycka till med letandet... jag kan hojta till om jag ser några i bra prisklass.

    *KRAMAR om`na*

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...