söndag 3 januari 2010

Ett fruset Paradis

.
Idag hade vi tänkt att promenera över isen och se hur Paradiset mår i vinterskrud. Vi lade ner det ganska snabbt, då det ligger över 30 cm snö på isen. DET orkar inte jag pulsa så långt i. *pustar vid tanken*
Vi kunde dock stå på bryggan och zoma in ön med kameran för att få en glimt av det frusna Paradiset. JISSES vad jag längtar tills vi kan lägga i båten och åka över.
.

.
Snyggingen hade en hedersstund utan koppel i snön. Det kallar jag njutning för en liten vovve. *LER med hela kroppen*
.

.
Han for som en demon mellan T och mig.
.

.

.

.
Vet inte vem som hade roligast...
.
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
Nu gott folk ska jag gå och vrida igång spisen och skala räkor... *LER* I kväll blir det bakad potatis och räkröra. DET är jag himla sugen på.
.
Må gott... Räkröra är JÄTTEGOTT
.

2 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder på eran promenad *ler stort*

    Jag hörde inte av mig igår när vi passerade Örebro, klockan var alldeles för mycket och jag är uppe idag med tuppen för att jobba *tittar på klockan och konstaterar att den är 05:07*

    Men vi kommer gärna och hälsar på en annan gång, då med siktet inställt på er och inget jobb som väntar :)

    En god fortsättning önskar jag er!

    *KraaaaaaM*

    SvaraRadera
  2. Hejsan

    Synd att det blev så sent... MEN Ni är jättevälkomna en annan gång.

    God fortsättning på Er med.

    *KRAMAR om`na*

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...