fredag 29 januari 2010

Soffläge

.
ÄNTLIGEN FREDAG och jag är så attans trött att jag STARKT överväger att lägga mig NU. Golven är dammsugna och våttorkade, tvätten struken och vovvarna är ute på långpromenad med T.
Sonen har lånat bilen och är på väg till match i Motala. Tycket inte att det är så vidare kul att han är ute på vägarna I DETTA VÄDER. *pekar upprört ut*
.
Idag har det varit himla mycket på jobbet och rast var inte att tänka på. Startade kl. 08.00 och slutade kl. 14.30. Lunchlådan fick jag äta under tiden vi hade ett möte och FREDAGSFIKA var helt och TOTALT uteslutet idag. Men... bättre mycket än lite. Tiden går fortare då.
.

.

.

.
Lite mat i magen vore kanske inte så dumt innan mitt totala haveri inträder. Men i ärlighetens namn är jag så trött att jag inte orkar fixa någon mat... Å SONEN HAR BILEN så hämtmat är inte att tänka på... *suckar uppgivet* Kan juh inte tvinga T att cykla en mil för att jag vill ha någon mumsigt, typ... Kinamat. Njä... där går gränsen... Tror jag... *funderar* Jo, det gör den...
.
Njä... orkar inte sitta här... lägger mig ett tag i soffan...
.
Må gott... ligga på soffan är JÄTTEGOTT.
.

1 kommentar:

  1. Hej Jonna... och tack för att Du kikade in. Vet inte vart Din kommentar tog vägen... tryckte på publicera... men den kom aldrig upp. Det kanske bara är fördröjning.

    Hoppas Ni mår bra i huvudstaden.

    Må JÄTTEGOTT.

    *KRAMAR om`na'

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...