måndag 30 augusti 2010

Ska shoppa kurslitteratur

.
Måndag och JÄTTETRÖTT. Har suttit och kollat på Universitetets "Blackboard" vilken litteratur jag ska läsa på kursen jag ska gå i höst. Sände ut en förfrågan till mina "jobbkamrater" om någon av dem hade dessa böcker låg hemma och skräpade till ingen nytta, men ICKE. Jag får åka till boklådan på Universitetet i veckan och shoppa loss.
.

.

.

.
Isses...orkar inte sitta här längre. Känner hur ögonen blir tröttare och tröttare. Sonen har just åkt iväg på träning, Tanterna ligger och vilar, Snyggingen väntar på att få sin mat och T ska lägga in CS4 på datorn.
Jag måste röra på mig för att INTE somna sittandes.
.
Må gott... JAG ÄR SKITTRÖTT.
.

2 kommentarer:

  1. Förstår att du är helt slut så som ni håller på och fejar varje helg. Ta vara på dig och tänk på att inte jobba "ihjäl" dig/er!

    Många varma kramar

    SvaraRadera
  2. Tack vännen för omtanken.

    *KRAMAR om`na*

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...