lördag 14 februari 2015

Att bli glad över en tröja

 
 
Igår gick jag och småskrattade åt ZZ-top som hade en av de mest kaxiga t-tröjor jag sett på länge. Var bara tvungen att fotografera härligheten. Säg detta till en föredetta reklamare och medielärare och den (läs jag) svarar "JÄÄÄH... RAJT"!!
Tack ZZ-top för att Du fick mig att skratta igår.
 
 



Så, idag då... Snuffar på hemkommen, nybadad Böna, småäter choklad och tar det lugnt i största allmänhet. Ett rätt bra sätt att njuta av helgen. T, mumlade något om middag... så vi ska nog äta mat idag också... Det är bra.
 

 


Jag önskar Er en fin "allahjärtansdag".

Må gott

2 kommentarer:

  1. ❤❤Glad Alla hjärtans dag❤❤
    Önskar Johanna, Valentino och Basil
    X-tra nospussar till finaste Böna från Tino❤

    SvaraRadera
  2. Bonjour chère amie,

    Je vous souhaite une heureuse Saint Valentin...

    Gros bisous ♡

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...