lördag 21 februari 2015

Bönans pigga människor

 
 
Jag försöker tömma mitt huvud på tankar...och det gör jag bäst när jag promenerar. Pluggar in taktfast musik i öronen och går. Bönan hänger med... det händer aldrig att hon inte är pigg på en promenad... om det inte regnar förstås... det gillas inte.
 
Idag fick vi besök av sonen och F. Då händer det grejer och det uppskattar Bönan. Någon som verkligen busar med henne. Hon viker inte från deras sida och är helt övertygad om att de enkom är här för att besöka henne... När det bara är T och jag går det liksom lugnare till. Roligt med de där pigga människorna som hittar kameran och smattrar iväg massor av bilder.
 
 
 
 
 

Nu väntar resten av lördagen...

Må gott


1 kommentar:

  1. Ser ut som det är riktigt livat hos er! Och så vacker F är!
    Ha en fortsatt fin helg (jag sitter i soffan och smuttar på ett glas rött)!
    Kramar Eva

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...