måndag 7 september 2015

Funderar på att muta med chokladpraliner

 
 
 
På eftermiddagen idag... var jag på kurs. Himlars vad kul det var... svårt... men innerligt roligt. Ska lära mig ett nytt kommunikationshjälpmedel, "The Grid", och hur jag ska kunna programera det till elevens mobil och från min dator kunna fjärrstyra det eleven behöver. Efter en sittning på tre timmar... kan jag lugnt konstatera att jag INTE kan detta program än... och att Louise är min nuvarande idol. Japp... hon är en fena på massor av bra program och appar som jag vill lära mig... Kanske kan muta henne med chokladpraliner för att få gräddfilen när jag kör fast... MEN... jag har ytterligare en sittning med Louise innan hon släpper mig... det är bra.
 
 




Nu... tar jag kväll framför tv:n.

Må gott


2 kommentarer:

  1. Bonjour chère amie,

    Comment résister à une telle tentation ? !...

    Gros bisous ♡

    SvaraRadera
  2. Har ingen aning om vad du pratar om, är glad att jag klarar vad jag måste med datorn på jobbet. Mobilen använder jag till samtal och tar en och annan bild (men vet inte var jag ska göra av dem sen). Ändå känner jag mig inte helt bortkommen, kan mer än vissa killar på jobbet, så det så.
    Ha en fin vecka!
    Kramar Eva

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...