torsdag 3 september 2015

Inne i förnekelse

 
 
Jahapp... då var det september... Då undrar jag... vart tog juni, juli och augusti vägen. Jag är inte riktigt med på banan och om en månad stänger vi Paradiset... JAG VILL INTE!
 
 



Det doftar höst och dimman ligger tät på morgonen. Jag försöker förtränga detta och går fortfarande i skor med öppen tå och INGA strumpor... Det är som om min förnekelse gör att hösten inte riktigt kan ta över... än...



Nu... fortsätter vi torsdagen och vet Ni... i morgon är det FREDAG... hela dagen. Jorå... så är det allt.

Må gott


1 kommentar:

  1. Vackra bilder! Jag har sommarkläder fortfarande, har tagit kvällsdopp i havet och gläds åt septembers klara luft och färger. Än stänger ni inte Paradiset, ni hinner njuta än!
    Kramar Eva

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...