söndag 6 september 2015

Hittar inte i Uppsala

 
 
 
Vi har en stilla söndag... Handlat lite måsten typ orkidéer och mat... och i den ordningen också, tvättat, klippt gräs (läs T har klippt gräs) och jag har jobbat... Jag ska ju föreläsa i Uppsala om en och en halv vecka och det måste förberedas med en Powerpoint. Lite läskigt är det allt... Jag har aldrig varit i Uppsala och hittar därmed inte... Då är det alltid någon snäll person som upplyser mig om att "kartor finns"... Jag kan tala om att man kan förvilla bort sig efter karta också, det är inte alls svårt. Svårare är det att hitta rätt...
 

 



Det blev med andra ord inget Paradis idag... Det slutade regna på förmiddagen och solen kom fram, men isses vad det blåser.
Känns som om vi fått en lång helg... Vanligen åker vi fredag efter jobbet och kommer hem söndag kväll... Nu har vi hunnit massor som vi inte räknat med...
 
 
 
 


Nu väntar iordningställande av middag... Grillspett står på menyn idag.

Må gott


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...