lördag 12 mars 2016

Det blir korv, go´fika och fina vänner

 
 
 
Det där med flyttlogistik är något som just nu mal hål i mitt huvud. Vi hade vilda planer på att låta en flyttfirma fixa själva "tungflytten"... men där slog snålheten mig i huvudet så det small om det... JISSES vad dyrt det är... kan helt klart ha bättre nytta av mellan 10 000 - 17 000 kronor än att lägga dem på en firma som kommer i fyra timmar... japp... FYRA... 4 timmar. Märkte Ni att jag gjorde ett förtydligande där... För den summan får vi en uteplats OCH en brygga i Paradiset. Så... vi har bokat förstärkning... Sonen och vänner kommer när det är dags och hjälper oss att flytta tungsamheterna typ... soffa, byråer, sängar och hyllor... Mina föräldrar tar Bönan och TantKarin får bo i sovrummet under flytten... Det blir nog bra det här... med korv, go´fika och fina vänner.
Flyttstädningen DEN låter vi "Rut" fixa. Det finns gränser även för mig.

 
 
 
 
 


Nu dags att packa en låda eller två.

Må gott




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...