söndag 6 mars 2016

Rensa - skruva - gratulera

 
 
 
Söndag... och massor att fixa med inför flytt. T är ute i garaget och gullar med Dolly. Ny pump och sådant annat viktigt som behövs för att kunna starta och köra den lilla skönheten.
Själv håller jag på att tömma lådor... eller rättare sagt... rensa lådor och kasta sådant som vi inte behöver... trasigt... sparat för att det kan vara bra att ha... men den tiden kommer inte. Har i alla fall inte gjort det på åtta år, så den lär nog inte komma... någonsin.
 
Fick sms från Bönans förra ägare och Snyggingens uppfödare... Hon meddelade att Bönans en "bäbis" en Tanyadotter (Sutherlands Hottest Girl in Town - alias "Cava") blev bästa tik med cert i Letohallen i Norge. Även en liten frallaflicka vid namn Matilda, uppfödd av Sutherlands fick pris som BIM-valp. GRATTIS till finflickorna.
 

 
 




Igår passade jag på att åka och kika på sonen som hade match... DE VANN! Grattis killar... för det är det ju... flera som spelar även om jag lyckas glömma det och bara fotograferar sonen... Fick skärpa till mig lite och vidga synfältet lite. Tyvärr är det inte lätt att fotografera på håll i en så stor hall utan bättre utrustning än jag har, så bilderna är där efter.



 
 
 
 
 






Nu fortsätter söndagen med rensning

Må gott




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...