lördag 26 mars 2016

Påskafton 2016




Påskafton hos mina föräldrar med allt vad det innebär... Påskkäringar, ägg, lax, lamm och en fantastisk fruktsallad till efterrätt. Innerligt tack... Vi kunde släppa kartonglivet ett tag och njuta av ledigheten och massor av skratt...


 



Sonen och Bill var med... F jobbar och drar in de stora slantarna. Hon var saknad...

 
 
 


Nu är vi hemma och jag sitter och svär mig tvärilsken över Windows 10... Har "uppdaterat datorn till detta" och vet ni... jag hittar INGENTING i datorn... och inte ser det ut som jag är van heller... Vem i katten har designat detta skit... Funderar allvarligt på att gå tillbaka till Windows 7 som vi hade tidigare... SÅ HIMLA MYCKET MER LOGISKT... Jag är INTE intresserad av att få snabbval till det jag besökte senast... nähä... Jag vill att det ska ligga i snygga "paket" och inte se ut som en jävla serietidning... förlåt ordvalet men det fanns inget bättre...

Så... vi får väl se hur jag gör... jag ger det några minuter till... sedan dödar jag 10;an.

Må gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...