fredag 4 mars 2016

Liten Ella flyttar in

 
 
 
Vi har sålt vår lilla hus... och det känns jättebra. Ett par med en liten Ella 3 år, fick köpa huset och det första Ellas mamma sade när hon träffade mig var... "Vilket fint hus Ni har" och det värmde mitt hjärta... för det är med lite sorg vi säljer... vi har levt med husrenovering så länge och vi har trivts så himla bra... men det finns som sagt en gräns för hur mycket man orkar... och Nu ska vi "hyra oss fria" och Ellas mamma och pappa får ta över ansvaret för vårt lilla hus... som om några månader är deras "lilla hus".
 
 




Ella kommer få safari utanför köksfönstret... I måndags morse stod jag i köket och tittade ut och där... på grannens gräsmatta promenerade rådjur... DET blir något för en liten treårig flicka att se.




Nu... tänker jag lägga mig och kika på någon film... DET är en bra fredagssysselsättning.

Må gott


2 kommentarer:

  1. Grattis! Nu kan ni koppla av - innan ni börjar med flytten. Och snart blir det Paradiset också.
    Ha en fin helg!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :-) men någon avkoppling blir det inte... För mycket att fixa med innan flytt.

      *KRAMAR om`na*

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...