söndag 11 september 2016

Stanna tiden och andas





Igår for vi till Paradiset... en sådan kväll när jag vill stanna tiden ett litet tag och bara andas. Nästa vindstilla och så varmt att vi kunde sitta ute på kvällen och äta.
Så varmt att vi var tvungna att öppna till korsdag för att vädra ur värmen i stugan innan vi gick och lade oss.



  
 
 
 
 



Idag har vi oljat in bryggorna, fixat med lite sten och börjat plocka hem saker inför vintern... Lite tidigt, men jag är helt säker på att vi INTE kommer måla något mer denna sommar, så färgburkarna får bli med hem.



Har i helgen fått massor av bilder på Ingela, Zlatan och min lilla gudson. Blir lika glad varje gång det "klongar" till i mobilen och en bild kommer... Nedräkningen har börjat tills Savannah kommer hit... sedan fortsätter nedräkningen på liten Ingelas ankomst.
Gudsonen har sagt till sin mamma att han ska åka till mig och T "ensam" och stanna några dagar... det ser vi innerligt fram emot. Sedan får vi se om jag lämnar tillbaka honom :-)



 



Nu är det dags att fixa lite med sådant som måste packas upp... 


Må gott





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...