måndag 7 augusti 2017

För det var redan förutbestämt...




Tidigare i somras... så där i början av juni såg jag ett par skor som jag sååååå himla gärna ville ha. Tyckte dock att priset var aningen för högt då jag har massor av annat som måste inhandlas sommarhalvåret... typ dörr, panel, färg... "you name it"....så skorna ställdes tillbaka i hyllan och jag gick aningen moloken ut därifrån, för isses vad jag ville ha dem...

Nu är de mina... REA... jamen va... va... va... Halva priset och i butiken fanns endast min storlek kvar. Så... helt utan omskrivning... JAG KÖPTE DEM för det var redan förutbestämt. Det är inte några skor jag kommer lalla runt i när vi är i Paradiset... men man vet aldrig när ett par svart/vita skor med klack behövs... då har jag ett par. Jorå...sedan kanske det var så att jag fick lite klädpåsar med mig hem också... Kan väl inte gå naken.



 
 


Nu dags att fixa lite till middagen... 2-dag idag och det innebär ca 600 kalorier...

Må gott



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...