tisdag 19 september 2017

I betraktarens öga




Jag får ofta frågan på val av hundras... och mitt svar blir alltid... "Varför ska jag ha något annat än det vackraste"... För jag tycker verkligen det... Det finns ingen vackrare hund än dobermann... Hundarnas Ferrari... Snygga, snabba och svårkörda... Det är jag värd. Det är en ynnest att få äga en dobermann... en ynnest att få en dobermanns förtroende och en ynnest att få känna doften av en dobermann...






Jag sticker inte under stolen med att jag gillar det vackra... för vem gör inte det... Sedan är det inte alltid så att vi tycker om samma saker eller kan se det vackra i det någon annan anser vackert... Det ligger i betraktarens öga och inget är rätt eller fel... bara ett annat tyckande. 


 


Jag önskar Er en fortsatt fin tisdagskväll... med många vackra tankar och många vackra intryck.

Må gott



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...