onsdag 27 december 2023

Diskade bubblor


Idag for vi till Paradisets strand. Jag behövde få röra på mig. Ryggen är fortfarande skör och jag har suttit aningen för stilla. Så... en promenad fick det bli.



Jag gick ut på bryggan för att fotografera Paradiset... Det hade ju stormat lite (läst mycket) så jag var aningen orolig, men det ser ut att ha klarat sig.



När vi kom hem, kom N för att "hänge med oss" någon timme. Vi hann mycket... läsa... titta på fåglar och läsa lite till. Fortfarande är boken hon fick av T;s brorsbarn den bästa... Det är alltid den som ska läsas.



Så skulle hon "iska bubblor" och så fick det bli. Att diska bubblor och att tjuta högt av förtjusning när det fylls på med ännu mer bubblor är väl någon alla ska igenom.



Nu har vi väldiskade bubblor och N har åkt hem med sina föräldrar. En fantastiskt fin eftermiddag blev det med vårt älskade barnbarn.

Må gott


I´ll be back.



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...