tisdag 15 januari 2013

MemoryLane


Sitter och kollar gamla bilder och "promenerar på MemoryLane". Hamnade på januari 2010 när Bönan bodde hos oss under en lite längre tid och vi var ute och busade i snön. Så himla härligt. Två ystra vovvar som bara njuter av att rusa runt. 

Igår, efter jobbet, tog jag Snyggingen på en 2-timmarspromenad och jag lovar... den glädjen som han har när han springer med Bönan, kan jag inte ge honom. MEN, han fick en busvända med mig och en STOR isklump. Det var kul... jag skrattade högt och Snyggingen for som ett troll efter isklumpen. Hämtade den... levererade till mina fötter och det var bara att "svinga" iväg den igen. Så höll vi på tills isklumpen var borta... smält... krossad och totalförstörd.



















Nu är det tid för mig att inta soffläget.

Må gott... DET gör jag.



2 kommentarer:

  1. Tack för promenaden gumman! Härligt att få vandra i lite "snöyra de light" tillsammans med dig och Snyggingen!

    Fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv. Det var himla trevligt

      *KRAMAR om`na*

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...