måndag 7 januari 2013

Nära till tårar




I helgen har vi varit på bröllop... Bruden - vacker som en dag och brudgummen - stilig som få. 

INNERLIGA LYCKÖNSKNINGAR 
till
ANDERS och CHRISTINA
 

Jag grät en skvätt i kyrkan (som sig bör), men tårarna var så många att jag inte höll på att kunna fotografera de lyckliga tu. När kören klämde i med "För kärlekens skull" var inte ett öga torrt och mina svämmade över. Jamen vad är det med mig... Satt på en föreläsning idag (inspirationsdag med jobbet) med Mikael Andersson, som skrivit boken "Armlös, benlös men inte hopplös" och där STORGRINADE jag... jisses vad känslig man blir när man fyllt 23.











Nu go´vänner har vi ett avlopp att rensa. DET är så långt ifrån bröllop och inspirationsdagar man kan tänka sig, men det måste göras... så är det.

Må gott... DET gör jag.


2 kommentarer:

  1. Härligt med bröllop!
    Jag har med blivit så känslig, särskilt efter jag fick barn, då hände det nog något med hormonerna....

    Må så gott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bröllop är jättehärligt. Mitt största problem var dock vad JAG (allt ljus på mig) skulle ha på mig. Precis som om det var MIG (fortfarande allt ljus på mig) alla tittade på.
      Det löste sig och jag var så himla diskret att jag kunde tagits för en "blurr" i tapeten.

      Må gott :-)

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...