torsdag 3 januari 2013

Riktig REA

 
Idag har jag varit på REA... nu menar jag riktig REA och inte bara en liten sänkning. Det var inte många människor i förhållande till vad det var i mellandagarna, så jag kunde i lugn och ro lalla runt och kika. Kom hem med en ny väska nedsatt från 1600:- till 800:- DET är vad jag kallar fynd. Den är STOR som ett tält, har många fack och har lång axelrem så jag kan hänga den snett över axeln. Det är bra.
Kom även hem med en blus och en kjol och även det till halva priset. NU är jag NÖJD. Ja, ja... bilder kommer när jag kan fotografera i dagsljus.
 
 

 








Nu... dags att göra inget. Det är skönt.

Må gott... DET gör jag.

2 kommentarer:

  1. alltid nice med riktigt bra rea-köp!

    vad är missen för ras? är hon en perser?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra rea är kul...

      Jorå... Karin är en perser av modell Shaded Silver. Himla fin tant på snart 10 år.

      *KRAM*

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...