torsdag 5 maj 2016

Testar att levitera




Vi for till Paradiset... Även om växeln på båtmotorn är trasig, valde vi att åka ändå. Det fixade sig med en liten, liten tång och aningen tålamod. Det sistnämnda stod inte jag för. 
Så himla skönt att komma ut även om det är "hut in i vassen" med pollen. Jag brukar fixa det där med pollenallergi när jag är i Paradiset då det är vatten runt om, men nu är det mer än mest och tårarna och snoret rann HELT tiden. Nu ser jag ut som om jag har två vindruvor med springor till ögon. Inte snyggt.



 
 
 


T fick för sig att testa det där med att levitera, så här till Kristiflygare. Gick så där kan jag upplysa om.



Nu väntar lite rester från gårdagens kalas.

Må gott




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...