söndag 13 november 2016

Röda rosetter är inte alltid rätt







Idag är det alla fäders dag och jag vill passa på och säga GRATTIS.
Tyvärr kunde inte min pappa firas idag då det smugit sig på krasslighet, men förhoppningsvis kan vi träffas i veckan.






Vi tog lite sovmorgon i morse och jag "var väl sist upp" av oss alla. T, Savannah och Bill (som vi var hundvakt åt under ett dygn) gick upp först för att gå ut på första morgonpromenaden... När jag kravlat mig ur sängen och kommer ut i köket möts jag av detta... Bill med horn... Där bröt jag ihop... och Savannah kunde inte förstå vad som hänt "hennes Bill"... Något hade liksom vuxit ut ur huvudet.
Bill var väl inte jättelycklig och jag misstänker att det är rosetterna som gör honom aningen nedstämd. Han passar inte i röda rosetter.


 
 


Nu har sonen och F varit här och ätit en sen lunch och farit vidare för att gratulera sonens far... Farsdagspaketet ligger på skänken i matsalen och väntar tills min pappa är på benen igen. 




Nu fortsätter vi söndagen med viktigheter... typ läsa lite tidning.

Må gott



2 kommentarer:

  1. Sötaste Bill - men han ser nästan ut som han skäms.
    Hoppas din pappa piggar på sig fort!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var bara ett litet tag... Vips hade han glömt det han hade på huvudet och "struttade" utan en tanke på dem :-)

      *KRAMAR om*

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...