tisdag 3 januari 2017

En dålig hårdag





Idag är det inte någon bra hårdag... INTE ALLS... Hur jag än försökte blev det inte bra... snarare värre än när jag startade.
Får ofta höra att "Du som har så lockigt hår, måste ha det himla enkelt på morgonen" DET ÄR DET INTE... det ser ut som om jag kammat mig med degkrokarna till elvispen.
Eller... "Är det inte jobbigt att sova med hårspolar på nätterna"... JAG VET INTE... har liksom aldrig behövt göra det.
Så... idag... för att rädda situationen åkte en schal runt huvudet... tre varv.




 




Nu tänker jag lägga mig under en filt och tokglo på TV. Har haft fikagäster här och vi har sockerchockat oss ordentligt... så mer socker är INTE att tänka på... men kanske en liten smörgås vad det lider.


Må gott




1 kommentar:

  1. Jag har också jättelockigt hår och nu har jag äntligen accepterat mina lockar och de får härja som de vill. Så förlika dig med dina lockar, det är snyggt!
    Kramar Eva

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...