fredag 6 januari 2017

En trött dag





Idag har jag helt städat undan julen... Aningen tidigt, men jag behövde det för att hitta lite pepp på att våren snart kommer... Fick ett sms där det stod att det är 144 (tror jag det var) dagar kvar till midsommar... DET blev lite jobbigt... så då fick sista smulorna av julen stryka på foten.





Savannah har även idag fått springa av sig lite energi. Hon far som en kanonkula fram och åter och hon lyssnar bättre och bättre på inkall... Nu kan vi snart släppa linan helt, även om det är marker fulla av nya fina dofter... som av vilda svin... 





Fick även ett ryck att sy... Det grå råsidenet som legat ett tag blev äntligen klart som gardinvåd. Har inte bestämt mig för om jag tyckte det blev bra eller inte... Jag väntar tills i morgon och tittar i dagsljus.


 


Jisses vad trött jag är... Går och välter omkull mig i fåtöljen... spelar lite Wordfeud och kanske sover lite middag.

Må gott





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...