söndag 2 juli 2017

Bill håller lugnet...




Jag kan inte riktigt fatta att vi är inne i juli månad. Vi är ju mitt i sommaren och jag hann inte med i svängarna mellan maj och juli... det var visst juni och student och midsommar där... men isses vad det går undan.


 
 




Bill... 13 kg kärlek är den i trojkan som hela tiden behåller lugnet och i kväll ska han hem till sonen och F som i skrivandets stund landar på Arlanda efter en vecka i främmande land. Bill... är en soldyrkare av stora mått... hittar han en fin strimma att ligga på... då kan inget få honom att vika från den.


 
 



Visst kan det vara lite rörigt med flickorna... men Bill viker INTE.






I morgon ska även liten Matilda hem till Norge där hon bor... och vi får tillbaka Savannah som är parad och mest sovandes. Hon ska få tillbringa mycket av sin dräktighet i Paradiset... vandrandes mellan sol - skugga och vatten. Precis som hennes mamma Bönan gjorde för fyra år sedan när hon väntade Savannah och hennes kullsyskon.


 



Idag har det varit en sådan där fantastisk dag i Paradiset och en förmiddagsdusch utomhus var "grädde på moset"... 

 




T tyckte det var bättre att bada i sjön... Enligt mig är det ännu för kallt för det... fastän det är juli.

 



Nu är det dags för mig att hänga lite tvätt.

Må gott




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...