onsdag 29 september 2010

Mintkrokant och studier

.
Idag har jag varit himla effektiv. *Skrytmaja* Jobbat, tagit en lång promenad med Snyggingen, pluggat utan att somna över litteraturen och fixat en baconinbakad köttfärslimpa. Det som imponerar mig mest är det att jag höll mig vaken och inte behövde vila lite på "puten" när jag satt och pluggade. Från 13.20 - 17.10 satt jag där och läste om "åtgärdsprogram, kvalitativ fallstudie, kvantitativ enkätstudie, kompensatoriskt perspektiv och kritiskt perspektiv. ALLT detta tryckte jag in i mitt medvetande samtidigt som jag VRÄKTE i mig Marabou Mintkrokant. HELA kakan klämde jag i mig och nu pratar jag om den STORA kakan. Igår när vi var och handlade hade de chokladkakor av modell större, för oss som anser att vi FYNDAR om vi köper två produkter av samma sort, och igår hade de "två för 30 kronor" och SJÄLVKLART köpte vi TVÅ.
.

.
Idag när jag satt vid köksbordet och var så där himla duktig, hoppade TantKarin upp på bordet vi har vid fönstret. Kunde inte låta bli och fotografera henne (med min kamera som jag också kan ringa med).
Det blev en kvalitativ fallstudie av katt i fönster. Knäppte nog i runda slängar ca 50 bilder på Tanten.
.

.

.

.

.
Nu go´vänner är det dags för mig att fortsätta mina studier. Himla mycket nu.
.
Må gott... choklad är gott.
.

4 kommentarer:

  1. Men GUUUUD vad du är duktig som kan slänga i dej en STOOOOR chokladkaka bara så där! *fnissar*

    Kramen!

    SvaraRadera
  2. ÄSCH... *ASG* träning ger färdighet, så det var inte så svårt. *NÖJD*
    Misstänker att det blir samma sak idag, men då blir det choklad med apelsinsmak ELLER polly. T gillar de mörka pollysarna och jag de ljusa, så vi köper en blandpåse. MEN jag är snabbare att äta mina ljusa och då går jag över till T;s mörka till hans förtret. *flinar* Kom inte och säg att jag inte är formbar.

    Må gott

    *KRAMAR om`na*

    SvaraRadera
  3. Det är bara att säga du är färgblind ;)

    SvaraRadera
  4. *ASG*... Det går han INTE på. Undervisar bl.a i färglära och har 100% färgseende. Men jag kanske ska försöka ändå och skylla på dåligt mörkerseende.

    *KRAMAR tebax*

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...