tisdag 22 februari 2011

Från soffpotatis till trött vovve

.
Idag har vi haft en fin dag. Snyggingen var "soffpotatis" fram till lunchtiden, då åkte vi över till Bönan och hennes flock för att vovvarna skulle få rusa av sig ett tag. Hade dock ett litet problem. MED solgalsögon UTAN rätt skärpa, då är det en omöjlighet att fotografera. Detta innebar att jag inte hade en aaaaaaaaaaning om hur kameran var inställd eller om det var skärpa på bilderna jag tog. Några lyckades jag dock med, andra var en katastrof.
.

.

.
.
.

.

.

.


.
.

.

.

.

.

.

.

.

.
Nu ligger Snyggingen som en trött slagen hjälte i sin bädd under trappen. Jag hör hur han snarkar och det är dags för mig att läsa en bok... typ... "Ungdom, kulturmöten, identitet"... Japp, det är bara att börja med första kapitlet.
.
Må gott...
.

2 kommentarer:

  1. HAhahhhahaa den där Tanya hur fläng får en Dobermann se ut hahahaha!!!!
    Kram Anette & Gänget

    SvaraRadera
  2. *Skrattar* Jag tycker hon är skiiiiiiiiitgullig

    *KRAMAR om`na*

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...