torsdag 3 februari 2011

Utmanad

.


Jag har blivit utmanad av min "gamla" klasskamrat Maria som har bloggen Bagateller och livsnödvändigheter och jag ber tusen ggr om ursäkt att jag inte uppdaterat förrän nu. Här gäller det att fundera på sitt eget blogganvändande.
.

1. Hur länge har du bloggat?
Isses... jag började hösten -07. Det är juh attans så länge.
.
2. Hur många bloggar använder du regelbundet som läsare?
Det handlar om vad det är jag för tillfället håller på med. Har jag "matlagningstorka" då slukar jag matbloggar och har vi funderingar i våra husrenoveringar då plöjer jag renoverings och
inredningsbloggar.
.
3. Av de bloggar du läser, hur många procent är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar?
Den här var lätt... jag har inte en susning.
.
4. Tycker folk som du känner att du är dig själv i din blogg?
*Skrattar* Japp... lika förvirrad och galen. Lika arg, glad, förvirrad, ledsen och ibland urförbannad.
.
5. Har du en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?
Min gräns är väldigt klar... äm... eller?
.
6. Har du träffat folk IRL (in real life) efter att du fått kontakt med dem via bloggen?
Nej.
..
7. Tror du det kan vara skadligt för vissa personer att blogga?
Allt är skadligt om det går till överdrift. Svensk som jag är slänger jag mig med uttrycket lagom är bäst och det gäller visst allt... Apelsiner ska visst vara nyttigt, sägs det... MEN om Du äter 50 stycken på en dag, då är det inte så attans bra längre.
.
8. Hur ser bloggandets nackdelar ut för dig?
Har inga.
.
9. Tror du att du bloggar om två år?
Jajjamensan.
.
.
Så där ja... Nu ska jag bara klura på vilka jag ska utmana... Återkommer med det.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...