torsdag 10 februari 2011

Jag gör "typ"... ingenting

.
Nu har sonens äventyr och min mardröm börjat. Kl. 12.00 satte sig grabbarna och T i bilen för att fara till Arlanda. Det är tur att de åkte tidigt för kung Bore håller ännu sitt grepp om moder Svea och det är SNÖOVÄDER i HELA luften. Pratade med T för ett litet tag sedan och de hade fått åka en omväg på ca 20 min i Västerås, då det var en lastbil som kört omkull och det gick inte att komma förbi.
.
Jag har proppat sonen full av "bra att veta saker när man är ute och reser" och jag är helt övertygad om att han INTE lyssnat. Jag har skrivit ut diverse "bra att veta saker när man är ute och reser" från UD om de olika länderna de ska besöka och jag är HELT övertygad om att han INTE tyckte det var "bra att veta saker när man är ute och reser". Nu är han i alla fall iväg och packningen är MINIMAL, reseapoteket är STORT, det såg hans väna oroliga moder till.
.



Kissetass
.


.
Just nu har jag smitit från pluggeriet... eller rättare sagt... just nu har jag svårt att koncetrera mig och har STORA problem med att hålla fokus på det jag läser. Har lagt ner pluggeriet för någon timme och gör massor med andra bra saker i stället. Typ... ingenting.

.


TantKarin har kommit i en ny fas i livet... Hon undersöker ALLT, även om hon blir blöt, ska det undersökas NOGA.
När vi har duschat och klivit ur duschen, då hoppar hon ner och kollar vart vattnet tog vägen. Hon räds inte att tassarna blir blöta... UNDERSÖKNINGEN är av högsta prioritet.
..


.


.
Snyggingens vattenskål, är numera HENNES och Snyggingen får vackert vänta på sin tur.
.
.

.

.
Nu go´vänner ska jag se om jag kan få något vettigt gjort... Typ...ingenting.
.
Må gott... DET gör INTE jag.
.

4 kommentarer:

  1. Så spännande och roligt för sonen... men tro mig, jag känner med dig!!! Har också haft barn resandes i den vida världen... eller ja, i Europa, inte lika långt bort, men inte heller lika nära som hemma!
    Det kommer säkerligen att gå jättebra och med en sådan omtänksam mamma, har han ju den bästa backup man kan önska!!!

    Sänder över en hel drös med lugnande kramar och hoppas att du snart finner lite harmoni!!!
    KRAMIS♥ Maria

    SvaraRadera
  2. Äm... för sonen ja. Får jag bara höra att han kommit fram ordenligt och allt är bra, kanske min oro minskar...

    Tack snälla Maria för Din omtanke.

    *KRAMAR tillbaka*

    SvaraRadera
  3. Vi kramar om härifrån!!!!
    Anettskan och liam och Böna

    SvaraRadera
  4. Hejsan Anette...

    Tack snälla.

    *Kramar tillbaka*

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...