onsdag 5 november 2014

Allt för att chocka kroppen

 
 
 
Nu är det mörkt när vi åker till jobbet och ännu mörkare när vi kommer hem... Svårt att över huvud taget fotografera, då jag aldrig använder mig av blixt. Då gäller det att fotografera på helgerna när vi är hemma i dagsljus.
 
Kanske inte så konstigt att jag hela tiden är trött. De dagar när jag åker hem på lunchen och går ut med Bönan är himla välkomna... En kort rask promenad i dagsljus... det är vad som behövs för att inte krokna redan efter kvällsmaten.
 
 
 



Vi gör "baljor" med fruktsallad och äter till frukost... Allt för att chocka kroppen på c-vitamin den här mörka årstiden.
 



Så... nu soffläge för att orka sova.

Må gott


4 kommentarer:

  1. En lunchpromenad är välbehövligt, tyvärr har jag ingen möjlighet till det eftersom vi inte har lunchstängt och just under lunchen kommer pensionärerna när de är klara med sitt 11-kaffe, grrrrr.
    Ja, himmel så trött jag är på kvällen, försöker hålla mig vaken till kl 9.
    Ha det fint!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. *Skrattar* Det gäller att hålla igång kommersen.

      Må gott

      *KRAMAR om`na*

      Radera
  2. Jag känner med dig...har faktiskt tagit ledigt ett par dagar, dels för att jag har samlat på mig en hel del komptimmar och dels just för att kunna njuta lite av dagsljuset. Är så trist att gå långpromenad i mörkret så jag passar på nu dessa lediga dagar och är ute länge och väl��
    Vi har så himla skönt väder fast det är november...11 grader varmt idag, och det är riktigt gott��

    Många härliga Skånekramar ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Långpromenad i mörker är INTE roligt. ISCH.

      *KRAMAR om`na*

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...