söndag 9 november 2014

En svart-vit-värld

 
 
 
I fredags kväll... kände jag att migränen var på gång och när vi gick och lade oss bultade det ganska friskt och igår vaknade jag med djävulstangon. I med Alvedon och kaffe... brukar fungera och det gjorde det så bra att frukostgästerna och dagen förlöpte bra.
 
I morse vaknade jag med tangon i full styrka och i kväll åker jag på kurs till Halmstad och är borta några dagar. Jojo... det känn som om jag lever i en "svart-vit" värld just nu. I morse kunde jag inte riktigt ta in färger... men jag märker att jag klarar mer och mer, så... vem vet, i kväll kanske jag är färgglad värre och inte ser suddigt längre.
 
 
 
  
 
 
Bönan har mest varit nära mig idag... Tror hon märker att "det inte är som det ska i huvudet"... äm... hur lät det där!
 

 


Nu... dags att börja packa för i morgon äter jag hotellfrukost.

Må gott





1 kommentar:

  1. Migrän är ett jävulens påfund, så hemskt att åka iväg och inte veta om du slipper ifrån eländet!
    Hotellfrukost är så gott, värt att resa bara för frukosten.
    Krya på dig och ha det bra på kursen!
    Kramar Eva

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...