söndag 31 maj 2015

Som bara han kan...

 
 
Morsdag... jojo... idag kom sonen och hans F på morsdagslunch och mitt hjärta är fullt av kärlek och skräck... för när han, sonen alltså kommer hit...levereras både det ena och andra. Typ... "vad säger Du mamsen om jag tar hål i öronen", eller "jag är en hantverkare utöver det vanliga"... Det sistnämnda kommer han få visa i sommar.
Enligt F, gör han... sonen alltså, allt han kan för att hålla oss, F och mig, på gränsen till vad vi orkar med... ANTINGEN får sonen gå till psykolog ELLER jag... Kanske ska gå båda i någon form av mor - son terapi, för uppenbarligen har han någon form av behov av att hålla oss på tå... TYP... "behöver inget motorcykelställ, jag kör ju med hjälm" och så flinar han så där som bara han kan.
 

 
 
 
 


Men... firad blev jag... och jag "älskart"...

Må som GODIS...jättegott.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...