fredag 1 maj 2015

Dagens första skratt

 
 
Jag älskar kreativa människor som utan att de vet det glädjer min tillvaro. Har insett att jag tänker oerhört mycket "vridna tankar" typ det karaktären Astrid Höök säger högt. T tycker även att jag till utseedet påminner om Astrid... Äm... så... Får ta ett snack med honom om det.
 
Idag har en hästägare fått mig till dagens första skratt... Innerligt tack...
 
 
 
 
 
Annars... fortsätter 1 maj med lite nostalgi... För ett år sedan hade vi fortfarande två hundar. Två vackra dobermann som låg på golvet i solen på altanen.
Idag, har vi en kvar... Snyggingen saknas mig fortfarande mycket och vissa dagar är mer påtagliga än andra... Idag är det inte sol på altanen... inte just nu i alla fall... och vi kan ännu inte ha pelargonierna där ute annat än dagtid... på altanen alltså. Aningen för kallt.
 
 


Nu... fortsätter vi med full mundering in i månaden MAJ...

Må som GODIS... jättegott.


4 kommentarer:

  1. Vilken underbar bild på två vackra vänner ❤❤❤
    Johanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sitter och kikar på bilder sedan flera år tillbaka... inser att jag har massor med bilder som inte visats på bloggen...

      Må gott

      *KRAMAR om*

      Radera
  2. Du har blivit så nostalgisk! Det är nog något som kommer med åren, sen jag fick barnbarn - eller är det bara åldern? - tänker jag så mycket tillbaka på tidigare år. På nåt sätt känner man sig lite klokare när man tänker tillbaka.
    Oj, vilket hästtäcke!! Jag har ännu inte fastnat för det djurmönstrade (och absolut inte för dödskallar).
    Ha en fin 1 Maj och helg!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det där med nostalgisk... har jag nog alltid varit... mer eller mindre.

      Ha en fin fortsatt helg.

      *KRAMAR om*

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...