lördag 2 februari 2019

Ett Paradis inbäddat i snö





Idag har jag inte varit utanför dörren... Jag klarar inte av den här råa kylan och det är jättetrist när det finns massor av kuligheter att roa sig med i snön.
T packade in flickorna och mötte Jackson och hans människa vid Paradisets strand. De pulsade lite över fyra kilometer i snö för att titta till Paradiset.
Allt såg fint ut och ingen storm har förstört något. Jag får glädjas åt de mobilbilder T tog på promenaden.


 
 



Nästa gång hoppas jag att luften är lite "torrare" så jag kan bli med.
Fast... jag har inte haft tråkigt alls... Jag och Bill har varit hemma... Bill har sovit och jag har bakat. Det är också en bra syssla när det är kallt ute.


Må gott







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...