måndag 29 juli 2019

Skillnad på ritning och godisburk



Idag har Savannah haft fullt upp.
En skarv (fågel) har varit på tok för nära Paradiset för att hon ska uppleva att det är OK.
Hon har gått på bryggan och mullrat för att vara säker på att den "svarta pelikanen" inte kommer närmare och jag lovar... gör den det, kommer närmare så kommer även jag mullra.


 


Julia däremot har inte rört sig från stugans golv, närmare bestämt köksdelen. Tydligen var det den svalaste platsen för där låg hon platt på flank medan T och jag byggde.

Schinjörn (läs T) hade gjort ritning, medan jag visualiserade hur det skulle se ut med hjälp av wellpapp, godisburk och massor av fantasi. 




Schinjörn tycker det är bra med ritningar och siffror... Jag gillar godisburkar.

 
 


Det ska nog bli ordning på det här också vad det lider... Det tar bara lite tid.





Må gott



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...