lördag 8 februari 2020

Fyndat på Röda Korsets secondhand



Idag har vi varit och kikat på Röda Korsets secondhandbutik har jag fyndat en rökfärgad "glasburk" med lock. En liten tung rackare för 25 kronor.
Den ska bli med till Paradiset och bli min "smyckesgömma".
Så fort vi kommer dit ut, åker mina smycken av och jag vet aldrig riktigt var de ligger. Nu ska de få en given plats i den rökfärgade lilla burken med lock.



 



Julens sista amaryllis har slagit ut. Hade inte hjärta att kasta ut den när julen städades undan utan jag klippte av den och ställde den i en vas på köksbordet. Nu levererar den.


 
 
 
 
 
 


Så lite mat på det...
Just nu står en lasagne i ungen... Mycket ost och finmalen nötfärs.
Flickorna ligger nyduschade i sina bäddar och T håller på att svabba av golven.

Må gott




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...